پاییز سبز

دفتر شعر مَجازی محمد میرزایی بازرگانی



طبقه بندی موضوعی



شعر

چهارشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۵۵ ب.ظ

رفیق و همدم بی ادعای من شعر است

مجال بال گشودن برای من شعر است


اذان بگو که دو رکعت غزل اقامه کنم

رکوع و سجده ی من، ربنای من شعر است


من آسمان و زمین را شکافتم حتی!

قسم به حضرت موسی! عصای من شعر است


شب است و دفترم از نانوشته ها سرشار

سکوت می کنم و اشک های من شعر است


شبی که می روم از شهرتان، شبی سرد است

به روی برف همین ردپای من شعر است

::

بعید نیست ببینم که ذکر شاعرها

بجای فاتحه روز عزای من شعر است



  • ۹۴/۰۳/۲۷
  • محمد میرزایی بازرگانی

شعر

غزل

محمد میرزایی

محمد میرزایی بازرگانی

نظرات  (۱)

  • بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
  • احسنت
    عالیه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">