پاییز سبز

دفتر شعر مَجازی محمد میرزایی بازرگانی



طبقه بندی موضوعی



شب معاشقه قرآن به سر بگیر و بخوان

سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۴۲ ب.ظ

بخوان که اشک بریزم کمی به حال خودم

دل شکسته ی من! ای شکسته بال خودم!


بخوان به لهجه ی اشک و بخوان به لحن سکوت

چقدر خسته ام از لحن قیل و قال خودم


اگر رسید صدایت به شور عشق بگو

مرا رها نکند لحظه ای به حال خودم


شب معاشقه قرآن به سر بگیر و بخوان

که رزق گریه بگیرم برای سال خودم


قرار بود من و تو به آسمان برسیم

مرا ببخش که اینگونه خود وبال خودم

::


شبی به لطف علی می رسم به صحن نجف

تمام عمر خوشم با همین خیال خودم



نظرات  (۴)

  • صحبتِ جانانه
  • چه شعر زیبایی
    طیب الله انفسکم

    احسنت

    درخواست دعا از همینهایی توی شعر برای خودتان از خدا خواسته اید
    پاسخ:
    یا علی
    شما هم دعاگو باشید ...
  • رایحه ی یاس
  • سلام و رحمت خدا برشما ملت شریف

    وبلاگ در مسیر زن بودن به روز (درواقع به شب) شد!


     یه نکته ای رو عرض کنم خدمت شما عزیزان... بعضی از برادرا بهمون اعتراض می کنن که چرا این وبلاگ رو به ما مردها اطلاع رسانی می کنین؟! به ما چه ربطی داره؟
    خب در جوابشون بگم خیلی هم به شماها ربط داره اتفاقا!!
    چون هم می تونید به خانم های اطرافتون معرفی ش کنین و دعوتشون کنید به گفتگو و هم از اون مهم تر، با خوندن این مطالب یکم حواستون بیشتر جمع میشه در مورد خانم های زندگی تون(خواهر، همسر، مادر، دختر...) و کمک می کنین به زن بودنشون و مانع نمی شید براشون.
    حله؟
    :|

    پیج اینیستاگرامتون رو بستید؟
    پاسخ:
    خیر
    mohammad.mirzayi
  • ســوز ستان
  • تمام عمر خوشم با همین خیال خودم
    پایان بندی بسیار تاثیرگزاری بود
    احسنت
    علی یارتان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">